zondag 7 december 2008

Ding 20


Last.FM. In het kader van het nog te vieren Sinterklaasfeest, dacht ik even een Sinterklaasliedje te gaan beluisteren op Last.FM. Klik bij 'zoeken' Sinterklaas in.
Er verschijnt een leuk plaatje van de oude man en onder dat plaatje de link om het te gaan beluisteren. Wat schetst mijn verbazing. The Dartz beginnen te zingen in een voor mij onbekende taal. De beschrijving van deze onbekende groep is ook in het Russisch. Tenminste daar lijkt het op. Heb wel een talenknobbel, maar na de echte Europese landen houdt het voor mij ook op. Het liedje klinkt wel grappig, maar of het nou echt met de goede Sint te maken heeft, vraag ik me wel af. Om af te kicken van deze teleurstellende song, tik ik Céline Dion maar in. Een liedje met Andrea Bocelli lijkt me wel wat, maar wéér krijg ik een andere zanger, wiens naam ik alweer vergeten ben. Last.FM is wel een interessante site, maar ik geloof dat ik het principe nog niet begrijp óf teveel verwachtingen heb en dus dingen wil, die eigenlijk niet kunnen. Vind het wel leuk om in de toekomst zo af en toe even online te gaan bij Last.FM om een lekker nummer op te zoeken, mits ik dan inderdaad ook het gewenste nummer te horen krijg.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi! Heb je nog iets geprobeerd met muziek? Ik bedoel in de widget? Ik zag wel je "quilt", met de plaatjes van c.dion.. Maar is het niet gelukt met 'autostart'?
Met Last FM moet je echt wel een beetje rommelen hoor, wil je er muziek uitkrijgen. Dat ging bij mij ook zo...

Jan te Bokkel zei

Er zit wel muziek in, maar zoals Brida zegt: je moet een beetje rommelen...