maandag 8 december 2008

Ding 22

Ik vind dit een moeilijk Ding, met name omdat ik niet de achtergrondinformatie heb, die collega's wel hebben. Zij zijn dagelijks bezig met de Bibliotheek. Ik ook wel, maar zoals ik al in Ding 21 vertelde, ben ik op een andere manier werkzaam in de Bibliotheek. Heb al veel geleerd het afgelopen jaar, maar het kan altijd meer natuurlijk. Vandaar dat ik me ook niet heb aangemeld bij Bibliotheek 20 Ning. Dat is echt voor bibliothecarissen en ik ben veel, maar dát nou net niet! Ding 22 is dus echt voor collega's die echt actief bezig zijn met het bibliotheekwezen en daarom kan ik er niet meer over kwijt dan wat ik nu omschreven heb. Ik ben bijna klaar met 23 Dingen. Nog 1 Ding. Dan valt het doek.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind dat je je kranig hebt geweerd! En het is leuk om op deze manier met de computer/internet bezig te zijn. Je leert dingen en komt op plaatsen waar je zelf niet naar op zoek zou gaan.. Dat maakte deze cursus zo leuk, vond ik..

Jan te Bokkel zei

Nog één ding te gaan.