vrijdag 5 december 2008

Ding 18

Leuk was het! Heb me aangemeld bij LibraryThing en mijn boekenlijstje aangemaakt. Dat ging wel heel easy. Een paar boeken opgezocht die ik in mijn boekenkast heb staan. Even een boekomslag toevoegen en klaar ben je! Echt een leuk Ding! Heb het verder allemaal een beetje doorgelezen en vond sommige dingen wel interessant, terwijl ik andere sites heel saai vond. Kan alleen de LibraryThing niet toevoegen aan mijn blog, maar heb de hulptroepen al ingeroepen, dus dat gaat vast nog gebeuren!!! Fijne Sinterklaas allemaal. Ik moet nog 2 nachtjes slapen voordat ik wat krijg van die ouwe man. Beetje jammer weer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmm. ik heb nog weer even gekeken naar dit ding.Ik werd weer helemaal kriebelig toen ik het zag. Maar als je die widget hebt geopend, kun je op verschillende manieren een boekenlijstje uploaden. Je kunt de layout bepalen, welk kader je erom heen wilt. Als je dat gedaan hebt, moet je even op make-it klikken, en zie je het voorbeeld aan de rechterkant. De HTML code kopieƫr je als gadget naar je blog.
Ik hoop dat het nu ietsjepietsje duidelijker is?

Jan te Bokkel zei

Ik heb de laatste tijd ook wat meldingen gekregen dat Library Thing wat overbelast is. Zouden er zoveel 23 dingen -cursisten zijn?