zaterdag 6 december 2008

Ding 19


Leuk ding, ookal was ik wel op de hoogte van allerlei sites waar je 'vrienden' kan vinden en eventueel toevoegen. Ik heb zelf een tijdje geleden Hyves aangemaakt --->>
Met mijn 'slechts' 22 'vrienden' val ik wel uit de boot als je sommige anderen ziet met over de 1000 so called vrienden. Zelfs het hondje van mijn zoon heeft er meer dan mijn 22! Denk wel dat ik heel selectief te werk ga met Hyves, want ookal zou ik Máxima wel als vriendin willen hebben, je moet wel realistisch zijn. Daarbij komt... Ze woont ook te ver om even lekker te gaan shoppen en ze heeft toch nooit tijd, dus waar praten we over?!? Dus buiten een bewerkte foto op mijn Blog van Máx, voeg ik haar niet toe op mijn Hyves en kom ik op deze manier nooit aan die 1000 of meer 'vrienden'.
Heb even rondgekeken op andere sites en wíst dat ik op één van deze sites een collega móest tegenkomen: en jaaaaa hoor! Bij bibliotheek20 Ning kwam ik haar tegen! Grappig dat je op een gegeven moment mensen zo kent dat je ongeveer in kan schatten wat ze gaan doen. In dit geval klopte mijn gedachtengang dus 100%!!!
Ik denk dat als de Bibliotheek een Hyves of andere communicatie-site aanmaakt, het misschien wel gebruikt zou kunnen gaan worden. In welke hoedanigheid? Dat zou liggen aan de site en de mogelijkheden die de beheerder aanbiedt. Misschien is het het proberen waard, mits je weet wat je er precies mee wilt en welke doelgroep je hiermee wilt bereiken.
En nu op naar Ding 20...
Jan had gelijk: het gaat steeds sneller op het einde!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee, ik zie dat je dia voorstelling veranderd is! Wat een mooie foto's!

Jan te Bokkel zei

Het blijft toch een leuke sport: zoeken naar mensen op internet.