vrijdag 5 december 2008

Ding 17


Eindelijk Ding 17. Had al een paar dagen over dit specifieke ding zitten lezen en heb uiteindelijk toch gekozen om de photo-onderwerpen te gebruiken. Omdat ik helemaal into Photoshop ben, heb ik nu via Picnik een foto van Máxima even bewerkt. Niet veel, een klein beetje.... Weet niet of ik dit ook op deze manier via Photoshop kan realiseren, maar het is wel leuk en werkt super snel! Of Web 2.0 ook voor bibliotheken een uitkomst zal zijn voor de toekomst? Het zal vast, maar als ik het goed begrepen heb is het gewoon een bepaalde manier van website-opbouw, dus of 2.0 een meerwaarde heeft bij de 'gewone' sites is me nog niet zo duidelijk. Ik ben in ieder geval blij dat het einde van 23 Dingen in zicht is... Nog 6...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar is het kroontje dan? Die kun je ook leuk toevoegen in picnik! Maarre... ziet er goed uit!

Jan te Bokkel zei

Voor specifieke beeldbewerkingen kan je snel en goed op internet terecht