zondag 30 november 2008

Ding 16

Op een sneeuwachtige zondagmiddag ff surfen op You Tube. Ik kijk af en toe op deze site als ik iets speciaals zoek voor de tekst van een liedje of een videofilmpje. Eén van mijn beste vriendinnetjes zingt op You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=cFaN0AP1QpU.
Knap, maar dat zou ik dus nooit zelf doen omdat ik daar het lef niet voor heb. Uiteraard heeft ze zichzelf ook niet op You Tube gezet. Dan moet je wel een air over je heen hebben om zoiets te doen, want buiten Popstars, Idols en alle andere "talentenjachten" moet je wel heel veel geluk hebben om via You Tube 'ontdekt' te worden, wat overigens NIET haar bedoeling is. (Kreeg wel van haar een mail toen ze erop was gezet met als 'onderwerp "geloof dat ik nu ontdekt ga worden"). Hahahaha... Keep on dreaming...
Heb voor 23 Dingen gekeken hoe het in de praktijk werkt om een filmpje te uploaden via de inlogmanier van 23 Dingen, maar aangezien ik niets te uploaden had, kon ik het niet afmaken. Zal wel even kijken of ik nog iets in de bieb kan filmen en het vervolgens op mijn weblog te zetten. Dan is Ding 16 eigenlijk pas echt "af"...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Nou nou, je gaat er lekker tegenaan! Je bent er al bijna! En een filmpje uploaden is een eitje, dus dan heb je dit ding ook afgewerkt.
Nog ff de tandjes op elkaar...

Jan te Bokkel zei

Met zo'n instelling en met de aansporing van Brida zal het zeker lukken.