vrijdag 28 november 2008

Ding 15

Ik heb de podcastssite's bekeken en i-Tunes op mijn pc geïnstalleerd. Daar wat rondgekeken en wat beluisterd. Ik weet dat collega's allemaal al met de Zen in de jaszak op de fiets (of in de trein) zitten en al luisterend naar een specifiek radioprogramma of muziek hun tocht naar de bieb voortzetten. Ik heb dat minder. Vind 'rust' ook erg prettig, zowel thuis als op de fiets. Meestal staat bij mij de radio niet aan als ik thuis ben. Af en toe een cd'tje vind ik wel prettig en dat staat dan ook heel hard door de kamer te galmen. In de auto heb ik 's ochtends vroeg het liefst Evers Staat Op op de radio. Ik kan enorm genieten van de humor die dan uit de boxen komt. Als ik langer kan slapen heb ik toch de voorkeur voor rust. Ga nu wél de Zen vol zetten met "mijn" muziek en waarschijnlijk Evers Staat Op dus misschien zien jullie mijn "oortjes" straks ook wel uit mijn jaszak hangen...

2 opmerkingen:

pippilangkous zei

Hee Nikkie! Leuk dat je de "dingen" ook weer hebt opgepakt. En op je vraag over de slotbijeenkomst: Ik ben bijna klaar met alles en heb me daarom nog opgegeven voor 4 dec. Ik vond dat ik er meer vaart achter moest zetten. Het is tóch wel erg leuk en leerzaam allemaal, vind ik!

Jan te Bokkel zei

Ik ben benieuwd of je dan nog te spreken kunnen krijgen. Zolang je oortjes uit je jaszak hangen, vast nog wel, maar als je ze in hebt...