dinsdag 11 november 2008

Ding 12

Ik begrijp het! Wilde in eerste instantie eigenlijk een 'wiki' aanmaken maar mijn naam was al gekozen, dus heb ik er nog even van af gezien. Misschien komt het nog als ik echt een reden heb om een wiki aan te maken. Op dit moment is het gewoon lezen, lezen en nog eens lezen voor de 23 Dingen. Vond het jammer dat dat de PBWiki Tour helemaal in het Engels was. Niet dat ik het niet kan lezen of begrijpen, maar het leest gewoon net een stukkie makkelijker in het Nederlands. Dat zal iedereen het met me eens zijn. Je moet wel echt Engels kunnen om deze cursus goed te kunnen volgen. Persoonlijk heb ik er geen problemen mee. Ben allang blij dat er geen wiskundige formules of andere getal-onderheven-opdrachten in de cursus voorkomen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad!, ben ik ook zóóó blij om!! (of is het blij mee??) Want als er cijfers/getallen in het spel zijn, haak ik ook meteen af. Alsof er een deur wordt dicht geslagen....;)

Jan te Bokkel zei

Engels is wel vaak de voertaal. Zal ook wel aan het vele gebruik in Amerika en Engelstalige landen liggen.