maandag 15 september 2008

Ding 6

Wat een drama... Ik moet "Grant Access" ergens hebben staan of iets waar ik iets zoals Grant Access waarmee ik iets kan toevoegen op mijn weblog, maar heb geen idee waar en op welke site. Mieke (lees Bibliotheek Hardenberg) had er alle vertrouwen in dat het wel wat zou worden met Ding 6 omdat mijn camera zo mooi is. Moet haar wel gelijk geven, maar als ik het niet begrijp kan ik ook die super foto's van dat apparaat niet plaatsen. Nou wel plaatsen, maar niet mee doen wat er van mij verwacht wordt om dit Ding goed af te kunnen sluiten. Hoop op een reactie van iemand met tips en trucs zodat ik Ding 6 snappend kan afsluiten. Wie o wie?

2 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Heb je je foto op flickr proberen te zetten? Waar en wat ging mis?
Brida is het wel gelukt, Historie is mijn ding gebruikt Picasa.
Anders zien we elkaar misschien vandaag nog.

Jan te Bokkel zei

Je moet de procedure op Flickr helemaal afronden. Je moet toestemming geven om de foto's die je op Flickr gezet hebt, te koppelen aan je weblog.
Als je die procedure (eenmaal) goed doorlopen hebt, is het verder een fluitje van een cent (via "Blog this" op Flickr).
Succes.