maandag 8 september 2008

Ding 5

Nou, heb gisteren nog ff Ding 5 gelezen en de dingen bekeken over hoe je RSS moet vinden. Had intussen die RSS van de Vereniging van Openbare Bibliotheken al op mijn iGoogle staan zonder dat ik het wist. Je kan linksonder zelf ook feeds maken en dat is best handig. Die worden dan geljik op je (in mijn geval iGoolge) gezet. Met een extra tabblad kan je nog meer dingen erop zetten. Dat techno-verhaal is me wel duidelijk. Heb er alleen nog ff niks mee gedaan, omdat ik het nog wat beter wil uitfigulieren (geen idee hoe je dat schrijft trouwens...) en dan eventueel toepassen. Verheug me op Ding 6. Ben wel veel met foto's bezig maar heb er nog niet concreet wat mee gedaan. Heb wel net het programma Magix Foto's op CD & DVD gekregen waarmee je foto's op cd/dvd kan zetten en ze over je tvscherm kan laten knallen, dus daar ga ik ook mee aan de slag. Eerst maar eens kijken wat Ding 6 brengt... See ya...

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Dit komt wel goed, je gaat er lekker snel doorheen.