vrijdag 5 september 2008

Ding 3

Ja, ben ik weer. Kon het toch niet laten om niet nog ff wat verder te kijken dan "Ding 2". Dat weblog is wel gelukt, dus nu moet ik in 100 woorden duidelijk maken dat ik intussen onze (= bibliotheek Hardenberg) begeleider Jan een mail heb gestuurd met mijn gegevens, zodat hij dat vervolgens weer op een site kan zetten. Geen idee waar dat terechtkomt, maar ik zal het vanzelf wel tegenkomen.
Heb nog wel wat vragen over dat weblog, maar die zal ik wel persoonlijk gaan vragen aan óf Jan óf andere collega's die het wellicht nog beter snappen dan ik. Denk dat ik "Ding 4" maar bewaar tot het weekend. Misschien kan ik daar nog een beetje tijd voor vrij maken...

Zijn dit al 100 woorden???

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Ik heb ze niet geteld, maar dat is ook maar een richtlijn.
Je vertelt heel duidelijk waar je mee bezig bent en hoe je tegen deze cursus aankijkt, daar gaat het om. Leuk om te lezen!