zondag 12 oktober 2008

Ding 6, poging 2...

Nou het is me gelukt. Vraag me niet hoe, maar dat Grant Access is dus niet voor Bloggers als je al een blog hebt. Beetje dom en ik ben niet eens blondt! Weet alleen nog niet hoe ik een foto uit flickr in mijn blog moet plaatsen, maar denk dat ik van de week dat wel te weten kan komen via collega's die er schijnbaar erg handig in zijn! Ga nu met volle moed door naar Ding 7. Geen idee wat dat brengt en hoe erg die ellende weer wordt, maar ik heb er zin in. Eerst maar ff een bakkie doen en dan verder. Moet een beetje rust houden met het armpje en heb wel weer genoeg gedaan voor nu. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Ding 7 is een andere manier van Photoshoppen. Online, gericht op één bepaald kunstje met een foto, vaak hele leuke resultaten, en allemaal gratis. Wat wil je nog meer?

Anoniem zei

Hee, Nikkie :)

Waar blijft poging 3 nu :)????
c.u. B.