donderdag 30 oktober 2008

Ding 9

Een verhaal schrijven over web 2.0... Ik denk dat ik mijn weblog voornamelijk privé ga gebruiken, omdat ik niet officieel werkzaam ben bij de Bibliotheek Hardenberg. Denk wel dat het voor een bibliotheek in de toekomst perspectieven biedt voor het naar buiten treden naar de 'klanten' voor allerlei acties georganiseerd door de bibliotheek, in welke vorm dan ook. Zo'n weblog is erg toegankelijk voor 'publiek' en daar kan een bibliotheek haar voordeel mee doen, doordat ze meer mensen kan bereiken. Tegenwoordig, in het digitale tijdperk, waarin bijna iedereen wel in het bezit is van een computer met internet, wordt er volop gesurft dus ook naar bibliotheek-sites. Dan lijkt een speciale Blog mij erg handig om (tijdelijke) informatie te verstrekken. Ik gebruik hem in ieder geval vast na al deze "Dingen" nog wel privé. Blijf het, ondanks eerdere bedenkingen, een leuk fenomeen vinden..... (ben ik al bij 100???)

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Je verhaal is helder en overtuigend. Ik heb de woorden niet geteld...